YHTEYSTIEDOT

Ekokauppa MamSell
Piennarkuja 6, 03100 Nummela
Sähköposti: info@mamsell.fi
Puh. +358 44 987 9795

Y-tunnus: 2310311-7
ALV-numero: FI23103117

Glad Group Finland yritykseen kuuluu:

Ekokauppa MamSell | www.mamsell.fi
Pilvikuvaus | www.pilvikuvaus.fi
Glad Group Finland | www.glad.fi

TUOTTEIDEN TILAAMINEN, TOIMITUSKULUT JA TOIMITUSTAVAT

Tuotteet tilataan verkkokauppamme kautta tai mikäli se ei ole sinulle mahdollista, voit lähettää tilauksesi myös sähköpostitse.
Ostoskori laskee toimituskulut automaattisesti.

Toimituskulut kotimaassa:

1,90 € | Kirje
4,90 € | Postipaketti tai SmartPost -paketti

Toimituskulut sisältävät arvonlisäveron. Kirjeenä postitettavat tilaukset toimitetaan 2 lk. kirjeenä.
Postipakettilähetykset toimitetaan Postipakettina/SmartPost -pakettina, jonka asiakas noutaa lähimmästä Postipisteestä.

Pyrimme postittamaan tilaukset jo samana päivänä, kun maksusi on kirjautunut tilillemme. Normaali postitusaikamme on 1-3 arkipäivän sisällä. Pankista riippuen maksun näkymiseen tilillämme menee yleensä 1-2 arkipäivää.

Huomioithan, että ommeltavien tuotteiden/mittatilaustuotteiden valmistus aloitetaan vasta maksun saapumisen jälkeen.

MAKSUTAVAT

Saat heti tilauksen tehtyäsi automaattisen tilausvahvistuksen/ennakkolaskun sähköpostitse, jossa on maksuaikaa 7 päivää.
Tuotteet toimitetaan heti kun maksusuoritus näkyy tilillämme. Jos et jostain syystä saa maksutietoja sähköpostiisi,
ilmoitathan siitä meille mahdollisimman pian. Tällöin kannattaa myös tarkistaa roskapostikansio.

Hyväksymme seuraavat maksutavat:

– Tilisiirto
– Käteinen / Noudettaessa

VAIHTO- JA PALAUTUSOIKEUS

Tutustuthan tarkasti tuotteiden sisältö-, koko- ja materiaalitietoihin. Tuotteilla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, pesemätön ja myyntikuntoinen. Palautuksesta tai tuotteen vaihtamisesta aiheutuvista postikuluista vastaa ostaja. Palautus on asiakkaan vastuulla kunnes olemme vastaanottaneet tuotteen. Mikäli asiakas jättää postipaketin noutamatta, veloitamme tällöin palautuksesta aiheutuneet toimituskulut.

Vaihto- ja palautusohjeet

Jos haluat vaihtaa tai palauttaa ostamasi tuotteen:

– Ota meihin yhteyttä sähköpostitse 14 vuorokauden sisällä tuotteen vastaanottamisesta.
– Lähetä palautettava tuote postitse postipakettina tai SmartPost -pakettina ja lähetä palautuksen mukana tilinumerosi.
– Palautamme tuotteen hinnan sinulle kun tuotteen on todettu olevan uutta vastaavassa kunnossa.
– Jos haluat vaihtaa tuotteen, toimi palautusohjeiden mukaisesti ja voit tehdä uuden tilauksen verkkokauppaan.
– Emme lunasta postiennakkolähetyksiä, koska tuotetta ei voi tarkistaa ja todeta myyntikelpoiseksi ennen lunastusta.

ENNAKKOTILAUSTUOTTEET

Meidän kauttamme saa tilaustuotteena mm. Didymoksen kantoliinoja ja lähetyksiä saapuu meille n. joka toinen viikko. Ennakkotilauksissa tuotteesta maksetaan etukäteen 30 € varausmaksu, joka vähennetään loppulaskusta. Varausmaksu tulee suorittaa parin päivän sisällä tilauksesta, jotta saamme tilauksesi nopeasti eteenpäin Didymokselle.

Varausmaksua ei palauteta, mikäli asiakas peruu tilauksen tai vaihtaa/palauttaa tuotteen. Ennakkotuotteissa näkyy arvioitu toimitusaika. Arvio voi hieman poiketa todellisesta toimitusajasta, sillä emme voi vaikuttaa valmistajan aikataulumuutoksiin tai kuljetusajan poikkeukselliseen pidentymiseen. Ilmoitamme aina asiakkaalle, mikäli toimitus viivästyy.

MITTATILAUSTUOTTEET JA KANKAAT

Asiakkaan tilaamilla mittatilaustuotteilla ei ole lainmukaista palautusoikeutta. Mittatilaustuotteita ovat mm. määrämittaan leikatut kankaat ja kantoliinojen ompelutyöt. Myös asiakkaan toivomusten mukaan tehdyt väriyhdistelmät ja muutokset tuotteisiin ovat mittatilaustuotteita.

Myytäville kankaille on tuotetiedoissa ilmoitettu arvioidut kangasleveydet valmistajan mukaan. Nämä leveydet voivat vaihdella 0-7 %.

KULJETUKSESSA VAURIOITUNEET LÄHETYKSET

Mikäli tilaamasi tuote on vaurioitunut tai kadonnut Postin kuljetuksessa, ilmoita siitä heti meille niin teemme Postiin vahingonkorvaus- tai katoamisilmoituksen. Ota kuva vaurioituneesta tuotteesta ja liitä se viestiin mukaan.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä tai viivästyneen toimituksen aiheuttamista haitoista.
Emme vastaa Postin virheestä johtuvasta viivästyksestä.

VIRHEVASTUU | TAKUU

Kuluttajansuojalain 5 luvussa määritellään kuluttajankaupassa tuotteille 6 kk virhevastuu.

Jos tuotteessa ilmenee virhe 6 kk sisällä tuotteen ostamisesta, pyrimme ensisijaisesti korjaamaan virheen tai antamaan uuden tuotteen tilalle.
Hyvitys rajoittuu enimmillään tuotteen ostohintaan. Takuu ei kata tuotteiden normaalia kulumista, kutistumista tai värien normaalia haalistumista.

Luethan myös pesuohjeet tarkasti. Takuu ei kata tuotteita, jotka on pesty väärin tai ohjeidemme vastaisesti.
Väärin pestyissä tuotteissa/kankaissa voi ilmetä värien haalistumista/värjäytymistä tai suurempaa kutistumista/venymistä.

REKISTERISELOSTE

Henkilötietolain (523/1999) 10§:n mukainen rekisteriseloste.

– Rekisterin pitäjä: Ekokauppa MamSell
– Rekisteriasioita hoitavat henkilöt: Ekokauppa MamSell / henkilökunta
– Rekisterin pitämisen peruste: Rekisteri toimii yrityksen asiakasrekisterinä.
– Rekisterin käyttötarkoitus: Rekisterin käyttötarkoitus on asiakasrekisterin ylläpitäminen sekä asiakkaiden tilausten arkistointi ja käsittely. Henkilötietoja käsitellään henkilötietolain sallimissa ja edellyttämissä rajoissa.
– Rekisterin sisältämät tiedot: Asiakasrekisteri sisältää seuraavia tietoja; etu- ja sukunimi, sähköpostiosoite, postiosoite, puhelinnumero, tilaushistoria.
– Rekisterin suojaus: Järjestelmän tietoihin pääsee ainoastaan yrityksen henkilökunta sekä muut henkilöt, joilla on siihen työnsä puolesta oikeus. Näiden lisäksi tarvittaessa myös tietojärjestelmien ylläpitäjät. Kaikkia rekisterin käyttäjiä sitoo vaitiolovelvollisuus.
– Tietojen luovutus: Tietoja ei luovuteta eteenpäin, eikä niitä käytetä markkinointiin ilman asiakkaan hyväksyntää.